Vesiliikunta

Kylpylä SaniFanissa voi harrastaa virkistävää ja tehokasta vesiliikuntaa monipuolisesti.

Tervetuloa mukaan ammattilaisen ohjaamille vesiliikuntatunneille!

Vesiliikuntaan osallistuminen kylpylälipun hinnalla. Kylpylähotellissa majoittuville asiakkaille
vesiliikuntatunnit sisältyvät myös huonehintaan.

Vesiliikuntaan osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista!
Tiedustelut kylpylän aukioloaikoina p. 0447285921 tai sähköpostilla spa.kalajoki@santashotels.fi

Tutustuthan poikkeusjärjestelyihin alla olevan linkin kautta! 

Vesijumppatiedote >>


Vesiliikunta 31.8.2020 alkaen:

Maanantai
Vesireeni klo 19.00-19.30 (uimahalli radat 4-6, musiikki, raskas)
Heleppo vesijumppa klo 19.45-20.15 (uimahalli, musiikki, keskiraskas)

Tiistai
Kylypylän vesijumppa klo 13.30-14.00 (kylpylä, kevyt)

Keskiviikko

Heleppo aamujumppa klo: 8.45-9.15 (kylpylä, kevyt)
Reumayhistyksen vesijumppa klo 17.00-17.30 (uimahalli, kevyt)
Syvänpääjynjumppa klo 17.45-18.15 (uimahalli radat 5-6, raskas)

Torstai

Kylypylän vesijumppa klo: 13.30-14.00 (kylpylä, kevyt)

Sup Balance klo: 19.45-20.30 (uimahalli radat 1-3, musiikki, keskiraskas/raskas) (*maksullinen + erillinen ilmoittautuminen ) 

Perjantai
Kaupungin vesijumppa klo 9.00-10.00 (kylpylä, keskiraskas)

Lauantai
Heleppo vesijumppa klo 9.15-10.00 (kylpylä, kevyt)

Sunnuntai
Vesihiitti klo 17.00-17.30 (uimahalli radat 5-6, musiikki, keskiraskas)

Virtuaalivesijumppalaite käytettävissä aukioloaikojen mukaisesti.

Tutustuthan poikkeusjärjestelyihin alla olevan linkin kautta! 

Vesijumppatiedote >>

 

Vesiliikuntatuokioiden kuvaus

Vesireeni (30 min) = Raskas
Tehokas puolen tunnin harjoitus musiikin siivittämänä, jossa hyödynnetään monipuolisesti eri jumppavälineitä. Vesireeni pidetään uimahallin puolella, kuntouintialtaan matalassa päädyssä. Soveltuu kaikille reippaasta vesijumpasta pitäville.

Vesijumppa (30/45 min) = Kevyt
Jumpataan lämpimässä kylpyläaltaassa hyödyntäen eri välineitä. Rauhallinen vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Maanantaina vesijumppaa tahdittaa musiikki.

Reumayhistyksen vesijumppa (30 min) = Kevyt
Rauhallisempi jumppa lämpimässä kylpyläaltaassa. Jumpassa voidaan hyödyntää eri välineitä. Tarkoitettu ensisijaisesti reumayhdistyksen jäsenille.

Syvänpääjynjumppa (30 min) = Raskas
Syvänpääjynjumppa kehittää kestävyyttä ja vartalon hallintaa. Jumppa pidetään uimahallin kuntouintialtaan syvässä päädyssä juoksuvyön kanssa. Jumpassa voidaan hyödyntää myös eri välineitä.

Sup Balance (60 min) = Keskiraskas
SUP-Balance on uudenlainen ryhmäliikuntatunti, joka koostuu SUP-laudan päällä tehtävistä alkulämmittelystä, lihaskunto-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista. Tällä tunnilla keskitytään syviin lihaksiin ja kehonhallintaan hauskalla tavalla. Musiikki siivittää tuntia.

Vesihiitti (30min) = Keskiraskas
Tehokas, sykettä nostava ja lihaskuntoa kehittävä kovatehoinen intervalliharjoitus tsemppaavan musiikin vauhdittamana. Tämä treeni järjestetään uimahallin kuntouintialtaassa