Vesiliikunta

Kylpylä SaniFanissa voi harrastaa virkistävää ja tehokasta vesiliikuntaa monipuolisesti.

Tervetuloa mukaan ammattilaisen ohjaamille vesiliikuntatunneille!

Vesiliikuntaan osallistuminen kylpylälipun hinnalla. Kylpylähotellissa majoittuville asiakkaille
vesiliikuntatunnit sisältyvät myös huonehintaan.

Vesiliikuntaan osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista!
Tiedustelut kylpylän aukioloaikoina p. 0447285921 tai sähköpostilla spa.kalajoki@santashotels.fi


Vesiliikunta 12.8.2019 alkaen:

Maanantai
Vesitreeni klo 19.00-19.30 (uimahalli, musiikki)
Vesijumppa klo 19.45-20.15 (kylpylä, musiikki)

Tiistai
Vesijumppa klo 14.30-15.00 (kylpylä)

Keskiviikko
Reumayhdistyksen jumppa klo 17.00-17.30 (kylpylä)
Syvävesijumppa klo 17.45-18.15 (uimahalli)

Lauantai
Vesijumppa klo 9.00-9.45 (kylpylä)

Sup Balance tunnit lauantaisin 23.11.-14.12. klo 10.30-11.30 uimahallissa
– Tunnille mahtuu 6 ensimmäistä mukaan
– Ilmoittautumiset liikunnanohjaajille

Virtuaalivesijumppalaite käytettävissä aukioloaikojen mukaisesti.

 

Vesiliikuntatuokioiden kuvaus

Vesitreeni (30 min)
Tehokas puolen tunnin harjoitus musiikin siivittämänä, jossa hyödynnetään monipuolisesti eri jumppavälineitä. Vesitreeni pidetään uimahallin puolella, kuntouintialtaan matalassa päädyssä. Soveltuu kaikille reippaasta vesijumpasta pitäville.

Vesijumppa (30/45 min)
Jumpataan lämpimässä kylpyläaltaassa hyödyntäen eri välineitä. Rauhallinen vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Maanantaina vesijumppaa tahdittaa musiikki.

Reumayhdistyksen vesijumppa (30 min)
Rauhallisempi jumppa lämpimässä kylpyläaltaassa. Jumpassa voidaan hyödyntää eri välineitä. Tarkoitettu ensisijaisesti reumayhdistyksen jäsenille.

Syvävesijumppa (30 min)
Syvävesijumppa kehittää kestävyyttä ja vartalon hallintaa. Jumppa pidetään uimahallin kuntouintialtaan syvässä päädyssä juoksuvyön kanssa. Jumpassa voidaan hyödyntää myös eri välineitä.

Sup Balance (60 min)
SUP-Balance on uudenlainen ryhmäliikuntatunti, joka koostuu SUP-laudan päällä tehtävistä alkulämmittelystä, lihaskunto-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista. Tällä tunnilla keskitytään syviin lihaksiin ja kehonhallintaan hauskalla tavalla. Musiikki siivittää tuntia.