Vesiliikunta

Tutustu vesiliikuntakalenteriimme ja tule mukaan!

Vesiliikunta 31.8.2020 alkaen:

Maanantai
Vesireeni klo 19.00-19.30 (uimahalli radat 4-6, musiikki, raskas)
Kylypylän vesijumppa klo 19.45-20.15 (uimahalli, musiikki, keskiraskas)

Tiistai
Heleppo vesijumppa klo 13.30-14.00 (kylpylä, kevyt)

Keskiviikko

Heleppo aamujumppa klo: 8.45-9.15 (kylpylä, kevyt)
Reumayhistyksen vesijumppa klo 17.00-17.30 (uimahalli, kevyt)
Syvänpääjynjumppa klo 17.45-18.15 (uimahalli radat 5-6, raskas)

Torstai

Kylypylän vesijumppa klo: 13.30-14.00 (kylpylä, kevyt)

Sup Balance klo: 19.45-20.30 (uimahalli radat 1-3, musiikki, keskiraskas/raskas) (*maksullinen + erillinen ilmoittautuminen ) 

Perjantai
Kaupungin vesijumppa klo 9.00-10.00 (kylpylä, keskiraskas)

Lauantai
Heleppo vesijumppa klo 9.15-10.00 (kylpylä, kevyt)

Sunnuntai
Vesihiitti klo 17.00-17.30 (uimahalli radat 5-6, musiikki, keskiraskas)

Virtuaalivesijumppalaite käytettävissä aukioloaikojen mukaisesti.

Tutustuthan poikkeusjärjestelyihin alla olevan linkin kautta! 

Vesijumppatiedote >>

Vesiliikuntatuokioiden kuvaus

Vesireeni (30 min) = Raskas
Tehokas puolen tunnin harjoitus musiikin siivittämänä, jossa hyödynnetään monipuolisesti eri jumppavälineitä. Vesireeni pidetään uimahallin puolella, kuntouintialtaan matalassa päädyssä. Soveltuu kaikille reippaasta vesijumpasta pitäville.

Vesijumppa (30/45 min) = Kevyt
Jumpataan lämpimässä kylpyläaltaassa hyödyntäen eri välineitä. Rauhallinen vesijumppa soveltuu kaiken ikäisille ja kuntoisille harjoittelijoille. Maanantaina vesijumppaa tahdittaa musiikki.

Reumayhistyksen vesijumppa (30 min) = Kevyt
Rauhallisempi jumppa lämpimässä kylpyläaltaassa. Jumpassa voidaan hyödyntää eri välineitä. Tarkoitettu ensisijaisesti reumayhdistyksen jäsenille.

Syvänpääjynjumppa (30 min) = Raskas
Syvänpääjynjumppa kehittää kestävyyttä ja vartalon hallintaa. Jumppa pidetään uimahallin kuntouintialtaan syvässä päädyssä juoksuvyön kanssa. Jumpassa voidaan hyödyntää myös eri välineitä.

Sup Balance (60 min) = Keskiraskas
SUP-Balance on uudenlainen ryhmäliikuntatunti, joka koostuu SUP-laudan päällä tehtävistä alkulämmittelystä, lihaskunto-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista. Tällä tunnilla keskitytään syviin lihaksiin ja kehonhallintaan hauskalla tavalla. Musiikki siivittää tuntia.

Vesihiitti (30min) = Keskiraskas
Tehokas, sykettä nostava ja lihaskuntoa kehittävä kovatehoinen intervalliharjoitus tsemppaavan musiikin vauhdittamana. Tämä treeni järjestetään uimahallin kuntouintialtaassa